اقتصادجامعهرفاه و تامین اجتماعیفناوری

سامانه شاد از ابتدای تیر ماه رایگان نیست

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: سامانه دانش‌آموزی شاد در طول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به منظور ارایه خدمات آموزشی به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار داشت، این سامانه از ابتدای تیر سال جاری رایگان نیست.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی افزود: به جای ارایه خدمات سامانه شاد بصورت رایگان، سیم‌کارتهای دانش‌آموزی با بسته‌های رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا براساس آن دانش‌آموزان بتوانند به کلاسهای درسی دسترسی پیدا کرده و خدمات آموزشی خود را دریافت کنند.
وی تاکید کرد: سامانه مورد استفاده برای ارائه خدمات آموزشی دانش‌آموزان از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین می‌شود و وزارت ارتباطات نقشی در آن ندارد. تاکنون این وزارتخانه تمام توان خود را برای ایجاد دسترسی با کیفیت و مناسب به این سامانه‌ها از جمله سامانه شاد به کار گرفته است و از این پس هم با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، این همکاری را در قالب سیم‌کارتهای دانش‌آموزی ادامه خواهد داد.
وی درباره نحوه ارایه این سیم‌کارت‌ها گفت: طرح سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی با قابلیت‌های مختلف و بسته‌های مورد نظر در معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در حال تدوین است و با تکمیل فرایندهای مورد نیاز در این سیم‌کارت‌ها، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.
فلاح جوشقانی درباره تعرفه استفاده از سامانه شاد تاکید کرد: از اول تیرماه تعرفه استفاده از این سامانه همانند تعرفه پیام رسانهای داخلی، به صورت یک سوم تعرفه اینترنت بین‌الملل محاسبه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا