خبرفناوری

نظام رتبه‌بندی رویت‌پذیری پارک‌های علم و فناوری کشور رونمایی شد

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) از نتایج نظام رتبه‌بندی رؤیت‌پذیری پارک‌های علم و فناوری کشور رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، دکتر محمد حسن‌زاده، رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران از نتایج نظام رتبه‌بندی رؤیت‌پذیری پارک‌های علم و فناوری کشور رونمایی کرد.

در آیین رونمایی از نظام رتبه‌بندی رؤیت‌پذیری پارک‌های علم و فناوری کشور، دکتر محمد حسن‌زاده، رئیس ایرانداک و دکتر بهروز رسولی،‌ عضو هیئت علمی گروه سیاست اطلاعات ایرانداک، رؤیت‌پذیری مؤسسه‌ها در عصر کنونی را گامی مهم در راستای پیشرفت پارک‌های علم و فناوری کشور عنوان کردند.

در آغاز این مراسم، دکتر محمد حسن‌زاده، عنوان کرد: تأثیرگذاری پارک‌های علم و فناوری در زیست‌بوم علم، پژوهش، فناوری، و نوآوری همواره آسان نیست و وابسته به مسائل گوناگونی است. یکی از این مسائل، بی‌تردید، آن است که فعالیت‌ها و دستاوردهای آنها از سوی ذینفعان گوناگون (از پژوهشگران گرفته تا کارفرمایان، سرمایه‌گذاران، سیاست‌گذاران، و عامه مردم) دیده شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا