خبرفناوری

رونمایی از اولین دوچرخه برقی جهان مجهز به ChatGPT

اورتوپیا(Urtopia) نام شرکتی است که اولین دوچرخه الکتریکی جهان را که به ربات هوش مصنوعی ChatGPT مجهز شده معرفی کرده است تا راکب خود را به صورت خودکار به نزدیک‌ترین کافه برساند یا به او اطلاع دهد که امروز باران خواهد آمد یا نه و به طور کلی می‌توان هر چیزی را از آن پرسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، یک شرکت پیشرو در صنعت دوچرخه سواری به نام اورتوپیا(Urtopia) راه حلی برای دوچرخه سواری‌های طولانی مدت پیدا کرده است.

اورتوپیا در رویداد EUROBIKE ۲۰۲۳ با معرفی اولین دوچرخه الکتریکی جهان که با ChatGPT یکپارچه شده است، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.

ChatGPT یک ربات گفتگوگر هوش مصنوعی است که توسط شرکت OpenAI توسعه یافته و در حال حاضر محبوبیت زیادی پیدا کرده و موجی از اشتیاق و توجه را به سمت هوش مصنوعی مولد به راه انداخته است.

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که دوچرخه الکتریکی هوشمند آن، همراهی استثنایی برای دوچرخه سواران خواهد بود که با کمک ChatGPT و ویژگی‌های تشخیص صدای اورتوپیا، کمک‌های در لحظه را به راکبان ارائه می‌کند.

شکستن مرزها و فراهم کردن دوچرخه سواری برای همه

این شرکت که محصول جدید خود را با عنوان «دوچرخه‌ای با ذهن» یاد می‌کند، ادعا می‌کند که این دوچرخه الکتریکی هر سفری را پر از شگفتی و شادی می‌کند. اورتوپیا با فناوری‌هایی مانند ناوبری GPS داخلی، سیستم ضد سرقت، ویژگی‌های ایمنی هنگام سواری و قابلیت‌های ضبط داده، یک تجربه دوچرخه سواری ایمن و لذت بخش را برای دوچرخه سواران در تمام سطوح ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا