ترافیک کاربران در توییتر از زمان راه اندازی شدن اپلیکیشن “تردز” که در مدت یک هفته، ۱۰۰ میلیون کاربر را جذب کرده، کاهش پیدا کرده است.
به گزارش ایسنا، “تردز” چهارشنبه گذشته در آمریکا راه اندازی شد و از سوی مدیران شرکت متا پلتفرمز از جمله آدام موسری، مدیر اینستاگرام، به عنوان یک میدان عمومی مثبتتر برای گروههایی که هرگز واقعا از توییتر استقبال نکردند، توصیف شده است. به نظر میرسد کاربران هم از این پلتفرم جدید استقبال کردهاند.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، روز دوشنبه در پستی اعلام کرد: “تردز” در آخر هفته گذشته، به ۱۰۰ میلیون عضو جدید رسید و این تقاضا طبیعی بوده و ما هنوز تبلیغات زیادی انجام ندادهایم. نمیتوان باور کرد که فقط پنج روز، گذشته است.