خبر

برت یانگ بازیگر «راکی» درگذشت/ واکنش سیلوستر استالونه

برت یانگ که نقش پائولی را در ۶ فیلم «راکی» در کنار سیلوستر استالونه بازی کرد و برای بازی در فیلم اصلی در سال ۱۹۷۶ نامزدی اسکار را برای بازیگر نقش مکمل مرد دریافت کرد، از دنیا رفت.

راجر ایبرت درباره یانگ برای بازی در اولین فیلم «راکی» نوشته بود: برت یانگ در نقش برادر (آدریان) – شکست خورده و رنجیده، وفادار و تلخ، آن‌قدر به دیگران اهمیت می‌دهد که به آنها صدمه بزند تا توجه آن‌ها را به غم خود جلب کند. نیویورک تایمز هم با وجود نقدی کاملاً کوبنده و منفی درباره فیلم، بازی یانگ را تحسین کرده و نوشته بود: برت یانگ در نقش بهترین دوست راکی، یک چیز کاملا موثر است.

استالونه با درگذشت یانگ در اینستاگرام به همبازی خود در «راکی» ادای احترام کرد و نوشت: «برای دوست عزیزم، برت یانگ، تو یک مرد و یک هنرمند باورنکردنی بودی، من و جهان خیلی دلتنگ تو خواهیم شد».

پائولی پنینو با خلق و خویی حسود، در عین حال وفادار و دلسوز؛ بهترین دوست راکی بود.

در «راکی بالبوآ» در سال ۲۰۰۶، پائولی به همان جایی که شروع کرده بود بازگشت و در کارخانه بسته‌بندی گوشت کار می‌کرد، اما تردیدش را برای بازگشت راکی به رینگ را کنار گذاشت. یانگ سال ۲۰۱۵ در فیلم «کرید» ظاهر نشد، زیرا گفته ‌شد پائولی سال ۲۰۱۲ درگذشت.

یانگ بازیگری فوق‌العاده پرکار و عالی بود که به راحتی می‌توانست یک فرد اراذل و اوباش را در قالبی نشان دهد که شخصیت و همدردی بیش‌تری از آنچه سزاوارش بود، بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا