به گزارش ستاد خبری هلدینگ فنآوران هوشمند بهسازان فردا، در دومین روز از دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در محل غرفه خود از محصول جدید سمیع (سامانه مدیریت یکپارچه سیستمهای عملیاتی) رونمایی کرد.
در این رونمایی که با حضور آقایان دکتر مسعود نصراصفهانی؛ رئیس محترم هیاتمدیره بانک ملت، دکتر رسول لطفیآذر؛ عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات، دکتر احمد جعفری؛ مدیرعامل گروه بهسازان فردا و دکتر محمدمهدی تقیپور؛ مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت و تعدادی از اعضای هیاتمدیره و معاونین شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی انجام شد، آیدین آرنگ، مدیرعامل این شرکت با اشاره خدمات و سرویسهایی که از سوی سیستم یاس ارائه میشود، گفت: “ما بهصورت ماهانه حدود 2میلیون سرویس پشتیبانی ارائه میدهیم که شامل پشتیبانی دستگاههای پایانههای فروش بانک ملت، سرویس ملی پرداخت در جایگاههای سوخت کشور، پشتیبانی از شعب بانک ملت و علاوه بر آن، سرویسهای فنی تعمیرگاهی میشود. بر این اساس، سامانهای را طراحی کردیم تا این خدمات را در آن بهصورت یکپارچهسازیشده ارائه دهیم.”
وی افزود: “علاوه بر این، با استفاده از این پنجره واحد خدمات، میتوانیم بهصورت هوشمند از وضعیت اقلام خود و سرویسهای همکاران اطلاع حاصل کنیم.”
آرنگ در ادامه اظهار داشت: “بهموازات این اقدامات، ما به سراغ از چرخه خارج کردن دستگاههای مستهلکشده، شناسایی مشتریان پرخطر و ارائه سرویسهای ویژه به مشتریان خوبمان رفتیم.”
وی با بیان اینکه سامانه «سمیع» امکان مدیریت روزانه تمام امور پشتیبانی را از واحد مرکزی فراهم میکند، در پایان گفت: «این سیستم مدیریتی شامل مدیریت سرویسهای عملیاتی، مدیریت خدمات مهندسی (تعمیرگاه)، مدیریت کالا و انبارها، مدیریت مراسلات، مدیریت پشتیبانها و مدیریت همکاران ستادی میشود.”